Dienstag, 5. Juli 2016

Buqetë poetike nga Luljeta Selimi Berisha

Luljeta Selimi Berisha
Kthimit tënd i ika

Kthimit tend i ika
Ora vjedh kohën time 
Tërë natën 
Ç’kërkon përsëri 
Fytyra jote e shformuar
Në kujtimin tim
Unë i ika kthimit tend
Ti i dehur do të vdesësh 
Buzëqeshejnë time pa e gjetur
Kurrë më.

Roje 

Erdhe në detin e gjakosur
Një mijë e nëntëqind e tedhjetë
e nëntë
derisa prisja një kengë kushtrimi
erdha 
ma vodhe qetësinë
tani je 
roje në jetën time.

Si poete që jam

do bëjë një këngë nga gjaku im
për ty Kosova ime e të gjitha kohërave 
ne ngecim dhe s’kemi nga të ikim 
të shohim çka shkruan historia
çka do të thonë gazetat 
a do të ndalet jeta . 
Kur ne qajmë e bërtasim 
a do të na shkulin zërin
a do të na thithin gjakun
a do të na verbojnë
a vetëm të na masakrojnë .
Kur kënga jonë të buqët 
Ti shohim si ikin fëlliqësirat 
Kur loti ma shter burinë 
A do të vinë ditë ma të mira 
Si poete që jam 
Do ta nxjerr njërin sy dhe të ia fal vendit tim 
Do shkurtoj gjuhën ti bëjë të flasin për drejtësi
Do shkul zemrën tim, që të ketë dashuri 
Nuk jetohet me panjerëzi .

Jo vetëm, vetëm dashuri

Dhoma është renduar nga pikturat tona 
Si moti dhe ajri në dhomën me një dritare 
Një fëmije i sapolindur shikon dhe trishtohet 
Duket se koha me s’regjistrohet 
Qielli skuqet e ngryset, grindet me retë
Trishtimi me dike flet, palos eshtrat e përziera 
Gjethet e prishin rrugën e nisur nder shekuj 
Si ta quajmë këtë qe po e jetojmë 
Është zbehur e qarë dera nga pagjumësia 
Dhe eshtrat që mbeten pa zgjedhur enigmën
Dhe varret pa emër e nuse pa nusëri
Fëmijë bonjakë, verë derdhur në gotë
Lira do sakrificë, ndjesi, gjurmë , lashtësi 
Jo vetëm, vetëm dashuri .

Për miqtë e letrës

nuk qenka ashtu vajza ime 
siç thuhet gjithnjë
mund të kesh miq të mirë, 
por ata a të kanë ty 
ne ecëm pa frikë skaj lumit të turbulluar 
e bora që binte mbi ne aspak s’na u kujtua 
ne ndërtuam rrugë për vete , 
për miqtë e për njerëz të mirë
të behët miku armik 
qenka mjaftë vështir
unë me s’preku faqe me dorë 
as bukën se ndaj më askënd 
më s’laje plagët e njerëzve 
e dëshpëruar shumë jam 
miqësi nga letra u ngopa 
tash me s’shpenzoj dashuri kot 
do numëroj mirë hapat e mia 
miqtë do ti vejë në kandar 
unë do eci në rrugë pa kthesa 
se s’jam nen pa djalë.

Lutje pranverës

Mos ik edhe e herë të lutem 
Dua të rrish gjithnjë 
Ta marr këngën e ngrohësin 
Me ty dua të pi.
Mos shko rri me mua 
Sepse të duam shumë 
Unë bëjë kafe e raki 
E ti më vë në gjumë.
Rri këtej, o eja prapë
Kush gjykim nuk ka për ty 
mjafton të jesh ti 
ujë , lëng dashuri. 
01.09. 2013 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen