Samstag, 11. August 2018

Sabit ISTOGU:ANEKDOTA T'VËRTETA NGA JETA

Sabit ISTOGU

TI NUK JE SHQIPTAR

Ne llogorin me te fuqishem serb ne rrugekryqin e Llaushes, afer Skenderajt nje shqiptari qe kishte shtepin aty afer, I duhej te kalonte gjithnje atypari,per te ardhe deri ne Skenderaj.
Nje dite nje ushtar serb po e pyet: A je ti shqiptar apo magjup,sepse ishte edhe zeshkan.
Jo shqiptar jam,ia kthente ai.
Jo ti ne asnje menyre nuk je shqiptar,I tha serish me vendosmeri ushtari serb.
Pse.Ku po e din ti,ia ktheu i inatosur shqiptari.
Po e di,I tha me force ushtari serb.Sepse me qene ti shqiptare,ishe neper male duke luftur,e nuk kishe ndej I strukur ne shtepi, e koke ulur duke kaluar cdo dite kesaj rruge.


SHTINI PARTIZANT SE NA U KAJT NANA

Teatri I qytetit “Drenica” ne Skenderaj,po e shfate nje mbremje dramin e Josip Reles “Ik,Jak,ik”.Shfaqjen ate mbremje kishin ardhe ta percillnin edhe disa te komitetit.
Ne ate shfaqje luanin ,Bilall Koci,shaqir Bejta e Agim Gashi me duket ne rolin e ushtarve gjermane,kurse une e disa te tjere ne rolet e partizanve e te populates civile.
Ishte nje Skene kur ushtaret gjermanet ashper torturonin popullaten civile,e cila zgjati bajagi shum,kur papritmas prapa skenes vjen drejtori I kultures e na thot.

Ngutuni e shtini partizanet ne skene,e le ti ndjekin gjermanet ,se na u kajn nana.Aata te Komitetit jan ketu duke e shikuar shfaqjen,e mos po na qojn ne burg me I lan ma gjat.


DOKTORI S'KA DIJTE

Kur erdha ne Skenderaj para 30 vjetesh,e kasha kojshi nje komandnat te gjuetarve(Llovaqkagjive).
Nje dite gushti,ku bente vape e madhe,po e shoh me ia dy tre shoke te tij,kurse ai e mbante veshur ne qyrk te trashe.
Cka e ke vesh kete qyerk ne kete vape kaq te madhe? E pyeta.
Jam kane ne banje,e per mos me u ftohe,ma ktheu si me mburrje.
Po a u lave naj dite a si kalove a-po e pyes une.
Jo more,nuk nejta gat,se dokutori nuk me la me hi ne uje te nxehte.
E pse ashtu?,e pyeta serish une.
Paj I kalloxova si jam komandnat i llovaqkagjive,e i kam tri arme,pushken 5-seshe,pushken e gjuetis dhe revolen,e me tha si e paske gjakun shum nalt,e edhe me hy ne uje te nxeht,asht dro si kur te ktehehesh te shtepia,po e vret naj kojshi.
Eeeeee bre kojshi,po doktori nuk paska dijte kurrgje,mos u bej merak hiq.
Pse? Me pyeti.

Sepse ai me pas dijte,s” pari ta kish kqyr prapanicen qfare e ke,e pastaj gjakun.


KAM KUJTU QE NUK E HAN AS QENI

Njefar dilingje,duke vrapuar nate e dite pas partive e duke e spiunuar her tek njera e her tek tjetra,per me e lpi naj asht,nuk kthehej ne shtepi deri rreth mesnate.
Nje nate i del nje qen,dhu kur e sheh se ky por frigohet e po ike,e ndjek mbara dhe kafshon kembeve e prapanices dhe e ben ter gjak.
Kur merr vesh njeni,qe e kishte pase si me te njofshem,shkon me e pa,dhe aty e gjen edhe nanen e tij tu I ba hyzmet.Pasi rrin pak,po i thot atij dhe te emes.
Oj loke,shyqyr bre qe e paska hanger djalin tan qeni,pe edhe shyqyr qe paska pshtu prej tij.
Uuuuu.Qysh shyqyr-ia ktheu nena.

Qebesa shyqyr,se qfar dilingjie e faqezie u kan ba ky, une kam pas kujtu qe as qeni nuk e han ma.


HALLA GJYLE

Ushtria bandite serbe gjate luftes,futet neper shtepit e banorve te fshatit Palac.Aty marrin disa banore te pafajshem,e nder ta edhe hallen time,Gjylen.I dergojn ne stacionin polocoro-ushtarak ne Skenderaj dhe i pyetin radhazi
Kah je-e pyesin hallen Gjyle.
Prej Palaci.
Po me fisin nga je.
Nga poLluzha,u pergjigjet ajo.
Aaaaaaa.Ti koke kusherire e Shaban polluzhes- ?
Jo valla.Aj u kan i vjeter e as nuk e kam njoft as nuk e kam pa najher.
E po ti ateher koke kusherire e Sabit Istogut.

Jo valla-Ai asht i ri,e as ata nuk e kam njoft,e as nuk e kam pa najher


"VETERANI"
MAHIA E MADHE

Njeni me të cilin rrinja shpesh e benim shum mahi, nje dite me takoj në rruge,dhe pasi ndrruam ca llafe me thot:
Më me mua mos u mahit as mos bën hajgare kurrë.A more vesh.
Eu thash me vete,po çka e paska gjet.Nuk me kishte thëene asnjëher kështu.
Po pse bre burrë,çka paska ndodhë?
Nuk ka ndodhë asgj[,por prej sot,jam veterean I luftes.
Auuuuuu bre.Po a për këtë e ke-a?
Po valla,për këte,ma ktheu.

Eu burrë bre.Po prej sodit po niska hajgarja e madhe/ia ktheva.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen