Dienstag, 19. Dezember 2017

Buqetë poetike nga Ramë Bashota

Ramë Bashota

Në gjoksin tim ti qaje më zë

Si rri me lotë sikur bënë garë
Shpreh aq inat e ti e lë si virtyt,
Të vë çdohere në vend të parë
E lulet i lë unë në vendin e dytë.

Pse mllefi tek ty fle dhe i pasur
Nëse do ti nuk të thërras në emër,
Shkelqen fjala kur them e dashur
T'thërras ty n'daç shpirt e n'daç zemër.

Pse të gjitha të duken ty aq pak
Shprehe inat e mllef si cdo femër,
Sikur dashurisë herë i vë ti kapak
S'do të thërrasi shpirt ,as në emër.

Nuk zë vend jashtë as në dhomë
Për ty jap nga vetja unë çdo gjë,
T'i fshije sy e qepalla me pallomë
Në gjoksin tim qesh e qajë më zë.

16.12.2017


Si të iku nga ty aq larg...

Si të iku nga ty ,unë aq larg
Ç'të bëjë të iku në shpejtësi,
Mos u ndal mos qaj në prag
Loti t'i shprish qerpik sy të zi.

Si të them unë ty lamtumirë
Pret me shpresë tek ajo portë,
Si të them ty tani natën e mirë
Rreshqasin në gjoks ty ata lotë..

Siq më duket do shihemi rrallë
Krisma portes mbeti në kujtesë,
Dashurinë gjallë e mban ai mallë
Nese s'shihemi jeton ajo shpresë


11.12.2017 


Imazh dimri..

Si çdo gjë i vë për tokë
Aq shpejt tokën e zbardhë,
Flokët m'i zbardhë n'kokë
Zë fron zë vend të madh.

Krenohej së koti vjeshta
Ishe shtrirë si më së miri,
Zotroje alpe edhe vreshta
Aq shpejt i pushtoi dimri.

Veriu i pushtoi ato kreshta
Siq deshi ,me acar e dëborë,
M'i ngriu duar e këta rreshta
S'levizë dot buzë dhe as dorë.

Furishem po shpreh mllef
Me forcë po troket në derë,
Shpreh inat shpreh edhe qef
S'do këtë stinë as pranverë.


06.12.2017


Vinjetë - më fal ti për vonesen...!

Jeta më hodhi stërkallë e strallë
E ca flisnin hidhur ca aq ëmbël,
U rrita në engjuj ,ca ishin si djall
Faj im -mbeta vetë sikur ëngjell.

Nëse pyet ku lash unë ato vite 
Mbolla shpresë në alpe e brigje,
Nëse çorton ishin vëtem si rite
Vitet e mija i lash nëpër shtigje.

Nëse të flas pak ty edhe si prind
Të vetmuar të dy, jeta ajo ka flakë,
Por,nga vetja të ndava gjak e ind
Me vargjet botën ke në shuplakë.

Që e re ishe thoje pleqëria të vjen
Të jap jetën - shpritin edhe shpresën,
Nga vetja dhash për ty edhe një gen
Vinjetë ,ti më fal - për vonesën!


02.12.2017


E dashur më ndëgjo....!

Dashurinë s'do e lëmë veç në letra
As teoremë deshirë pasion a fjalë,
Ne, tani duhet të kalojmë në vepra
Shtatore ngrisim - do bëhet e gjalle.

Shtatore të jetë sikur ne prefekt
Dashurinë e shkrim në ar a bakër,
Ne jemi vete projektues e arçitekt
Po t'vije dhe djalli - kot qendron afër!

Të na ngjajë shtatorja përnjëmend
Dhe të qëndroje e fortë si fortesë,
Le të vijë djalli, të prish e gdhënd
I hasë dalta në bronz e si pa bese.

Do na vardiset si ëngjëll edhe lak
Dashurisë i varim patkua në beteja,
Nga lashtësia e luftëra i ulur në gjak
Djallit i vriten idet dhe planet e reja.


21.11.2017

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen