Dienstag, 3. Dezember 2019

Fran Tanushi: RRAPI I TEMALIT

Fran Tanushi

RRAPI I TEMALIT

Pluhuri mbi kreshta
themel s’bën kurrë

Erërat kohore
e hedhin në rrëpirë

Lisat i rrah era
kur prekin majave

Kandil i pashuar
moteve me furtunë

Ushtar i kohës së pritur
nder vitet plotë brengë

Në rrugëtimin e dritës
pishtar për brezin tim

Gurvarrin e bartë në trastë
nënkresë me shënjë etnie

Tiran(a)ia mallkon poetët
me shpirt kërkim LIRIE
_____
Poezia është vlerësuar me çmimin "Pena e Artë - Martin Camaj", LKSHM - 2019.

1 Kommentar:

  1. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR EDIOMO, një magjistar i fuqishëm që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 maj 2022 për të parë se si mund të rivendosja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR EDIOMO. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR EDIOMO Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR EDIOMO për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :drediomo77@gmail.com
    Whatsapp: +2349132180420 / +2348106541486

    AntwortenLöschen